V šedesátých letech začínají japonští výrobci přebírat od těch evropských postavení na světových motocyklových trzích. Suzuki v roce 1962 vyrobila více než 84 tisíc motocyklů. Jednalo se hlavně o maloobjemové motocykly s motory do 125 cm3, kterých bylo více než 90 % z celkového počtu. Kubatura 250 cm3 zaujímala necelých 5 %, zbylá procenta připadla na nejmenší kubatury.
Již od počátku šedesátých let začala Suzuki používat u svých motocyklů s dvoudobými motory systém vstřikování oleje do benzínu označený CCI (Controlled Cranckshaft Injection). Tento systém nebyl sice úplnou novinkou, Suzuki měla však systém nejpropracovanější. Jezdec nemusel přidávat do benzínu olej, ale pouze hlídat hladinu oleje v přídavné nádržce. Samostatné čerpadlo dávkovalo potřebné množství oleje do benzínu v závislosti na otáčkách motoru a otočení rukojeti plynu. Od roku 1964 byl systém rozšířen na všechny vyráběné modely Suzuki.
V roce 1960 byla na trh uvedena Colleda TA. Tvarově vycházela z již vyráběného modelu SB 125. Poháněna byla paralelním dvoutaktním dvouválcem o obsahu 246 cm3 chlazeným vzduchem, který dával maximální výkon 18 k při 7 000 ot/min. Hmotnost motocyklu činila 162 kg a nejvyšší rychlost byla 125 km/h.
Jako vůbec první motocykl měla kombinované hydraulické brzdy, což znamenalo, že při použití nožního pedálu zadní brzdy se aktivoval i jeden okruh brzdy přední. Suzuki s tímto systémem předběhla dobu. Zajímavým prvkem motocyklu byl zapouzdřený řetěz.
V roce 1961 Suzuki otevřela své zastoupení ve Velké Británii a v USA. V roce 1963 je založena US Suzuki Motor Corporation a v roce 1964 je export motocyklů Suzuki rozložen následovně: 51 % USA, 20 % Asie, 15 % Evropa a zbytek světa 14 %.